Головна



На свете есть много профессий

И у каждой прелесть своя,

Но нет БЛАГОРОДНЕЙ,

                                 НУЖНЕЙ  и

                                       ПОЧЕТНОЙ,

Чем та, кем работаю Я!


   
     Порушення мовлення - розповсюджене явище серед дітей. Причини цих порушень різноманітні. Деякі з них зникають з віком, інші потребують незначної допомоги логопеда і батьків. Діти з більш тяжкими порушеннями потребують системної корекційної роботи. Як організувати цю роботу з дітьми? Які використовувати методи і прийоми? Що потрібно для того щоб дитина росла допитливою, розумною, кмітливою, щоб у неї було добре розвинене мовлення? Щоб всі її можливості могли реалізуватись?
         У цілісній системі дошкільного виховання питання розвитку дрібної моторики постає на одне з перших місць. Чи є питання проблемними на сьогоднішній  день? Безперечно, тому що і педагоги, і батьки далеко не в повній мірі приділяють цьому  увагу і в дитячому садку, і вдома. Ми вчимо дитину самостійно  приймати їжу, одягатися, малювати, і нарешті, писати. Але на порозі шкільного навчання 6 - річна дитина зазнає великих труднощів. 
         Розвивати загальну і дрібну моторику слід паралельно. А  поряд з цим розвиватимуться увага, пам’ять, мислення.
     Мовлення в поєднанні з рухами – це найкращій засіб ритмічного  впорядкування, інтонаційного збагачення, відпрацювання мовного дихання та удосконалення артикуляції. 
         Цей блог може стати повсякденним помічником у роботі вихователя, вчителя – логопеда дошкільного закладу. А  також батькам, які мріють виховати розумну дитину. 
       Сподіваюсь, що інформація, яка розташована в блозі буде корисна для всіх його   відвідувачів.