На свете есть много профессий
Но нет БЛАГОРОДНЕЙ,
НУЖНЕЙ
и
ПОЧЕТНОЙ,
Чем та, кем работаю Я!
Порушення
мовлення - розповсюджене явище серед дітей. Причини цих порушень різноманітні.
Деякі з них зникають з віком, інші потребують незначної допомоги логопеда
і батьків. Діти з більш тяжкими порушеннями потребують системної корекційної
роботи. Як організувати цю роботу з дітьми? Які використовувати методи і
прийоми? Що потрібно для того щоб дитина росла допитливою, розумною, кмітливою,
щоб у неї було добре розвинене мовлення? Щоб всі її можливості могли
реалізуватись?
У
цілісній системі дошкільного виховання питання розвитку дрібної моторики постає
на одне з перших місць. Чи є питання проблемними на сьогоднішній день?
Безперечно, тому що і педагоги, і батьки далеко не в повній мірі приділяють
цьому увагу і в дитячому садку, і вдома. Ми вчимо дитину самостійно
приймати їжу, одягатися, малювати, і нарешті, писати. Але на порозі шкільного
навчання 6 - річна дитина зазнає великих труднощів.
Розвивати
загальну і дрібну моторику слід паралельно. А поряд з цим розвиватимуться
увага, пам’ять, мислення.
Мовлення
в поєднанні з рухами – це найкращій засіб ритмічного впорядкування,
інтонаційного збагачення, відпрацювання мовного дихання та удосконалення
артикуляції.
Цей
блог може стати повсякденним помічником у роботі вихователя, вчителя – логопеда
дошкільного закладу. А також батькам, які мріють виховати розумну дитину.
Сподіваюсь,
що інформація, яка розташована в блозі буде корисна для всіх його відвідувачів.